Search This Blog

Kerana Gelapnya Silam Itu

Berlari sekuat hati
Tanpa menoleh kebelakang walau sesaat
Berlari dalam ketakutan
Tidak pernah peduli dengan keletihan itu
Tidak pernah berhenti untuk menghela nafas
Biar air jernih keluar dari mata ini
Aku akan terus berlari

Berlari.....terus berlari
Kerana..aku ketakutan
Keseorangan..

Silam yang mengerikan itu
Gelap yang pernah menyelubungiku
Permainan yang menakutkan
Persimpangan yang curam 

Aku tidak mahu kembali ke masa itu lagi
Aku tidak mahu hidup didalam kisah itu lagi
Aku tidak mahu mengulangi silam yang perit itu

Berlari..walau lelah 
walau lemah
walau tiada daya
kerana hanya satu yang aku pasti

Di hadapan sana akan ada cahaya di sebalik kegelapan itu
Dan aku tidak akan membiarkan kegelapan itu menyelubungiku
Cahaya..pasti akan ku temui..Pasti


google




No comments:

Post a Comment

Budak Baik Cakap