Search This Blog

2014 Dalam Kenangan

Me : Haaa..? awak cakap muke kite serupa?..
She : ....
Me : Ok serupa...u cantik sikit la. Tapi.. I cantik banyak..(weehuu perasan!)

*dialog dengan poster Carlo Rino 


Hai readers yang cantik comel kacak lagi menawan semua..!!!
Selamat tahun baru 2015..Mari sesama kita mulakan langkah tahun baru dengan Bismillah...



Haaa..jangan lupa ucap Alhamdulillah..untuk tahun lepas 2014.
Makin hari makin muda giteew. Sapa cakap tua ? sapa?sapa? meh nak tarik umbun2 tu..

Tahun baru orang dok lena kat rumah yang kite ni pulak perlu menjalankan tanggungjawab dengan bekerja.
Alhamdulillah.. 'rezeki tepi kaki' bak kata opis mate saye.

Tak macam tahun2 sebelumnya, tahun ni 'special lesson' sikit sebab takde acara2 sambutan tahun baru dengan letop2 bunga api..tapi diganti dengan solat hajat dan zikir bagi menyambut kedatangan 2015. Maka tutuplah buku 2014 dan moh ler kite bukak sesama buku baru tajuk '2015'.


Haaa...buku baru dah bukak. Jadual 2015 pon dah berisi dengan jemputan2 dan acara2 memasing. 

ps: kalo sesapa sudi jemput saye ke majlis..saye amat ler sukacita sbb dpt mkn free..haha


Eh..rindu plak kat kawan kite nih. Dah nak berjalan gamak nya anak dia. Hope she'll be a very kind person and lovely like her mother. :)

Apa azam tahun baru korang???