Search This Blog

Saya Bukan Pemenang Dan Bukan Juga Kalah

for NetRiders Competitions Asia Pacific has already done. Alhamdulillah because we did the best yang termampu. And Syukur kepada Tuhan Sekalian Alam sebab rakan-rakan mendapat TOP 10. And also congrats to all of you.
For me as well, So sad been me...i'm very upset...I'm not the WINNER but also i'm not going to be a LOSER.
Sedih tu memang terlampau sangat sebab dah score but I can't do my best! Some part of me not perform well. Kalau tanya perasaan memang la jawapan die sedih. Sesangat sedih. Tapi ape pun mereka memang layak dapat apa yang da diusahakan. Maybe and just maybe, if Allah give me second change. I'll do my inner self. My true self confidence. 
Macammana ye nak cakap perasaan sekarang sebab bercampur dah dengan sedih sebab tak dapat TOP 10, gembira sesangat sebab kawan menang, sedih balik sebab berpisah ngan kengkawan baru. Semua bercampur...yang penting memory yang happy. Girls, without you all..i do not know who am i.

For next challenge is myself. Do want I want to do, Be what i wanna be, the reason is the real ME is more amazing that hide inside my self and I have to get them out!.
I Pray to Allah because give me change to join this event. 

No comments:

Post a Comment

Budak Baik Cakap