Search This Blog

When a Girl is Quiet

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..


Sifu Google
Pagi rabu yang tenang. Okies, arini saya terjumpa satu kata yang sangat kena dengan diri saya sebagai kaum hawa. Betul tak ?. Hehe..

AwanLuna selalu tengok bila Mak tetibe diam(memikirkan sesuatu)  bila kita tengah syok borak (tak kire lah dalam tepon ke face-to-face ke..). Pastu bila tanya, "Mak, nape diam tetibe?..". Mak mesti cakap, "eh...takde ape-ape..". Walhal memang Mak tengah fikirkan banyak perkara.

Bukan Mak jek, saya pon camtu gak(nak jugak kan)..hihi.
Seriusly, betul..! Bila kita (kaum hawa) diam tetibe mesti tengah pikir sesuatu yang bukannya satu jek tapi banyak. Gitu ler fitrah wanita.

p/s: sekarang tengah pikir nak balik kampung. Oh..homesick!