Search This Blog

Monolog Sorang Diri

dalam hati ni tetibe menjerit...
"arghhh!!ekin..cube la pegi jenjalan kat belog orang yang dah berkurun fOllO belog ni!"
so..oleh kerana ati saya ari ni tenang + masa lak free + tangan tengah rajin ni la ekin nak gie jenjalan kat belog-belog kengkorang yang setia mem'fOllO' darjeelingSketchBook nihttp://www.smileycodes.info..tapi mintak maap la yek sebab tak semua belOg pOn ekin mampu datang singgah .. almaklum la..ekin ni gune broadband jek.. kalo gune streamyx ke jaring ke ok la...broadband lak tak bape nak laju larian nye http://www.smileycodes.info..300meter sejam jek die mampu nak lari(siput laju agi)..sampai kengkadang tu tengah dok syOk bw tetibe DISCONNECT ..arghhh!!http://www.smileycodes.info time tu memang menyakitkan ati plus jiwa plus jantung dan seangkatan tentera dengan nya..

ok la sebelOm budak yang namenye ekin ni mengkarut-marut bagai bek ZAS!!haha..ZAS!!pegi mane? pegi bace entri belOg kengkOrang la...nak pegi mane lagi kan..kan..kan..http://www.smileycodes.info


p/s: kepada mereka yang bace en3 ni..sbnarnye ni en3 untuk diri ekin jek..takde nye nak bekaitan ngan kOrang...saje wat drama monolog sendiri...