Search This Blog

Siapkan kerja dulu baru....

Assalamualaikum..Selamat pagi sabtu semua
amboi best nye sape yang tengah sarapan pagi skarang ni, makan ape tu? Wah nasik lemak ea..best nye!!

Hari ini masa yang terhad bagi saya untuk menyiapkan semua kerja sebelum pergi Competation Netrider anjuran Cisco Networking Malaysia. Acceli saya takot nak pegi Netrider nih, tapi atas sokongan sahabat dan kawan-kawan, saya pon semangat nak pergi. Menang kalah tu lain cerita kan. Kita hanya merangcang Allah yang tentukan. 

Apa persiapan yang perlu dibuat? haha 1st thing 1st is Assignment la. Patutnya kena submit ari 25/03/2011 bersamaan dengan ari jumaat tapi disebabkan masalah teknikal due date ni terpaksa kami tangguhkan hingga ari isnin 28/03/2011 (p/s: maaf ye pn.juma,kami tak sengaja..)

- ni la screenShoot sebahagian program yang saya wat-

skarang ni tengah wat review pasal final project pulak lepas siap assignment VB.Net ni. Banyak kerja kan..tak kan habis nye kerja kat dunia ni selagi ada nafas yang Allah kasi pinjam. So doakan saya sempat siapkan suma kerja sebelum berangkat ke TAR college,Shah alam untuk Netrider dan doakan juga kami dapat kejayaan disana nanti. Buat kengkawan, thanks very much for your support and advise. i love u all. 


2 comments:

puteraduyong said...

utamakan yang lebih utama... :)

Unknown said...

mekasih....hehe

Post a Comment

Budak Baik Cakap