Search This Blog

DONATE DARAH !

  DONATE DARAH ANDA BERSAMA MENOLONG ORANG         

Lepas jek class English habis, satu kelas aq ari ni mencatat sejarah ahli teramai men'DONATE' darah termasuk la aq .. 


wahaha..darah aq jenis '0' , inherit dari ayahanda aq, aq amik masa tak sampai 10 minit sebab darah aq kuar laju sesangat .. 


lepas DONATE tu aq ok jek agi tapi bile aq mula berjalan .. wahaha tetibe cam nak pitam & tangan kiri aq lenguh sampai tak ley nak angkat !

tapi memang best la !..aq suka,tengok suma bersemangat nak derma darah  memasing..

ade yang x cukup haemoglobin's .. ade yang tak cukup berat .. dan kebanyakannya lepas untuk derma darah !

tabik spring la kat suma dak class aq (DNS 6B) .. u all memang de' best la !

korang memang patut memenangi "Award kelas Paling Pemurah!" .. ape pun ari ni memang best !



-----coretan ikhlas dari -----