Search This Blog

kemas umah vs. tengok anime

Arghhhh !!! .. satu lagi yang berat nak ditinggalkan. petang ni da nak kena balik blajar. Tak puas gi dok kat umah ni. Tapi seb bek lagi bape bulan jek kan ...?!
hurm....oleh kerana DSb nak kena balik ke Perlis Indera Kayangan jadik nye kena la kemas umah kan kan kan..!
Dah menginap di umah ni selama lebih kurang 3 minggu so kena la letak barang2 ditempat asalnya. Bas petang ni pukul 6.30 p.m. skunk ni dah pukul 11.50 a.m. ade lagi lebih kurang 6 jam DSb kat umah ni ..
pagi tadi mase nak kemas umah rase cam nak tengok anime .. tajuk die 'Kaichou Wa Maid-sama' hahaha... lawak citer tu. Sakit perOt DSb gelak..
ok la.. da ciap conteng2 blog yang kosong ni, so mase untuk masak lunch lak lepas da ciap kemas umah & barang yang nak dibawak balik .. ok la bye FairyTales blog... sambung kat perlis lak yerk..!!