Search This Blog

Selamat Hari Lahir Awak

Today is her birthday..Arini hari jadi kawan baik saya. Saya selalu bahasakan diri dia as 'Makcik' and in return dia panggil saya 'Nenek' walaupun realiti nya dia tua dari saya. *dia tak boleh terima hakikat*.

So..sebab saya kena bertugas siang hari Ahad tadi, jadi sanggup berjaga tengah malam semata nak kasi present kat dia muffin chocolate chips with strawberry on top. Wah! Nak resepi ade kat Caler Kitchen taw.

Nah belanja gambar Muffin yangd a siap di decorate. Eheheh...



Apa ucapan...ok seperti selalunya ucapan hari jadi. Setiap doa mengiringi dan setiap harapan didoakan.
Bagi saya...syukur pada Allah kerana datangkan saya insan-insan seperti 'makcik' sy ni. Memahami..melayan kegilaan saya dan paling best is buat skali benda gila...hehe

Kita pegi mengembara sesama, belajar sesama, pegi redah carik air terjun sesama..Hakhak!



No comments:

Post a Comment

Budak Baik Cakap